Utvärdering Norra Älvsborg RK

Publicerat: 2012-05-27 | 15:22:00
Parkering -  Torr gräsyta med mycket plats

Framridning - Paddock, ngt djupt underlag för min smak. Dom hade även manege som jag tror man kunde rida fram i.

Banan - Det gick två banor parallelt med varandra. Bra underlag :).

Resultat - Lite sega med resultatet upp, men endå helt ok. Tyckte domaren var liite snål men jag höll med om allt hon skrev.

Café - Dom grillade hamburgare och korv ute. De hade även taccobufé där inne.

Anläggningen - Fin, stor paddock (gick att ha två banor + collektring i ena), en till normal stor paddock + en manege. Mamma gick in i stallet och sa att de var mysigt och allt var lite gamaldags.

Funktionärer - Bra och trevliga.

Övrigt - Såg att de som var placerade fick sina rosetter på framridningen och fick rida ärovarv där, lite tråkigt.

Min kommentar: Jättebra tävlingsplats som jag rekomenderar varmt. Får 4 av 5 och skulle få full pott om inte underlaget på framridningen vart så djupt samt att prisutdelningen var inne på banan. 


Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback