Körlektion och staden

Publicerat: 2012-07-24 | 13:40:20
Imorse var jag uppe med tuppen och hade körlektion. Det gick helt okej idag iallafall.
Efter det åkte jag in till stan med en kompis, snackade, åt och strosade i affärer. Härligt!
Om en stund tänkte jag masa mig till stallet, sen ska jag med min kompis o kolla på hoppträning (för den tränaren jag brukar träna för men jag har ingen skjuts idag o Nobless e så tjock så vill inte slita på hennes framben...)
Ikväll sover jag över hos min kompis! =)

Solen skiner oxå så det är en härlig dag minsann!
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback