Regn

Publicerat: 2012-07-28 | 18:03:16
Gick ut till stallet imorse, det var uppehåll till jag började tränsa Nobless då öppna sig himlen, och den var öppen hela mn uteritt. Poni gick iaf bra.
Hem och mysa. Sen övningsköra en stund, bland det läskigaste jag gjort, regnade så mkt att jag inte såg NÅGONTING ;o
Nu ska jag o mamma se ridsport från os vida svt play. Ikväll är det utgång! :)
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback