Norra Älvsborg

Publicerat: 2012-05-26 | 18:01:55
Idag var jag hos Norra Älvsborgs Ryttarförening/Ridklubb och red en lokal LB:1.

Hon var mjuk och fin på framridningen och även på banan. Det var ute såklart och dom hade dubbla banor, trodde hon skulle vara ofukuserad och kolla på dom andra men hon skötte sig fint. Tappade som vanligt på mellan traven men hon var trevlig.

Startade som nr. 5 och red på 61,7...% (lite lågt tyckte jag allt). Gick in som etta och låg placerad i 2h (pust) men sen kom det ngra riktigt fina ponnysar i slutet och putta ner mig så hamnade precis i mitten.

Det var faktiskt så att det bara var en tjej till som bara red LB för dagen o en tjej red LB & LC för dagen och dom slog jag. ALLA andra i klassen red både LB:1 och LA:1 vilket betyder att jag slog massa ponnysar som sedan gick LA  så min lilla ponnyplutt kan allt.

Nöjd med min skrutt idag <3

Mamma fotade några superfina kort:


















Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: alice

SV: jo fast himledalen äger bara ridhuset och typ halva paddocken ^^

2012-05-26 | 20:59:19
URL: http://binnastoy.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback