Mina tränare

Publicerat: 2012-05-17 | 09:02:34

I dressyren tränar jag för  Mikael. Honom har jag tränat för i över 3 år nu och jag tycker han har helt rätt tänk. Han är mycket för att man ska rida väldigt mjukt vilket jag tack vare honom gör och det får jag ofta som kommantar på program att jag har en mjuk ridning :)
Jag rider i dagsläget för honom en gång i veckan och då kommer han ut till stallet. Innan red jag för han på hans systers anläggning och efter det på min hemmaklubb där han har lektioner.


Halva Mikael ;)

Min hopptränare heter Camilla men hon är vilket fall c-tränare. Jag började hoppa för henne två gånger i augusti/september men sen blev ju Nobless skadad. Men i vintras tog jag tag i det igen. Och jag märker sån galen skillnad. Dels på min sits, mitt överliv innan hindrena framför allt sen är Camilla på mig med min skänkel oxå så snart kanske den oxå är bra :). Sen har jag ju vart väldigt höjdrädd xå och med hennes hjälp håller jag på att få bort den helt. Nu tränar jag banor och enstaka på LB/LA höjder vilket är superkul:)
Jag tränar för henne varannan vecka och då åker jag och några till från stallet ner till Kungsbacka. Är det hårt ute eller regn är vi på Kungsbacka RK annars är vi på hennes gård som är ca 5min från Kba RK.


Camilla i KL mössan :) (ja jag kom lite fel i kombinationen)

HISS HISS HISS till mina UNDERBARA tränare :D

Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback