LÅNGHELG

Publicerat: 2012-05-16 | 19:44:54
WIIE!!

Har haft fullt upp verkligen, igår var jag i skolan o sen hos läkaren sen fick jag bara hoppa av bussen så kom mamma med hästen på släp så åkte vi  raka vägen o hoppträna i Kungsbacka. Min sessi var verkligen en sessi! Duuukiga töse <3 
Idag slutade jag 1 för det regnade och vi skulle ha ute gympa en skippa det (ääälska att vi är en ren tjej klass med bäst motivation). Poni fick en promenad på ca 1h och efter hon hade ätit hö så blev det lite betning. Jag putsade även alla mina läder saker = 1h putsning. + i kanten! 
Min övriga tid spenderar jag med min mattebok och min smarta miniräknare, jag hoppas på att med lite kvalitetstid den och jag ska vi allt hinna bli bästa vänner till matte nationella nästa fredag ;)
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback