Hoppa eller dressyra?

Publicerat: 2012-05-18 | 20:07:24
Jag har ett gigaaantiskt beslut att ta (eller inte). På tisdag är det dressyr på galoppbanan men oxå hoppträning. Är jag inte med på den hoppträningen blir det ingen träning för Camilla på en månad, om det är samma dag som vanligt vill säga då vi är uppbokade kommande tisdagar. Men jag satsar ju på dressyren och vill som sagt ha så många ritter som möjligt i kroppen. Dessutom kan jag ju hoppa hemma :). En annan fördel med galoppen är att det tar 7min dit, till Camilla tar det 40min ;)

Nä, det blir nog dressyr för min del =)


Galoppen sist :)
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback