Hämnd timman

Publicerat: 2012-05-24 | 20:52:31
Snart är den s.k. hämnd timman inne - revenge =D
Igår red jag ut 45 min barbacka i shorts o converse o bara stekte. Red dock igenom henne i alla gångarter vilket gick bra.
Idag red jag ut med en tjej i stallet i 1,5h. Det gick bra och var roligt :).

I tisdags gick det inte så bra. Hon var spänd och jag var för hård i innerhanden. Red LB:2 och fick 59,6..% tråkig procent men var inte värd mer för den ritten. 
Imon kommer vara dålig uppdatering (skriver ju matte c prov) sedan ska jag in till stan o köpa en present till min kompis. Hinner jag ska jag till vårdcentralen och vaccinera mig och efter det är det träning med poni. Full fart hem och sen hem till en kompis :).

På lördag tävlar jag dressyr och på slöndag ska jag till hemma klubben o kolla på när massa kompisar tävlar :)

Har massa bilder, dels från i söndags, del från i tisdags. Sen lär det bli mer på lördag och söndag =)
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: vira

fin header!

2012-05-25 | 20:21:23
URL: http://viras.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback