Goder morgon i denna stad

Publicerat: 2012-05-19 | 11:38:26
Tjenare! Idag är et faktiskt rätt härligt väder, ska åka till stallet om en stund och rida ut. Ska se om mamma kan ta några bilder, men imon är det planerat en photoshooot :D

Imorse satt jag inne och letade lite skor på nätet, hitta två underbara par så jag ska flirta lite med pappa, har faktiskt inga vårskor förutom mina converse och nu är det faktiskt vår. Så jag är i stort behov av skor :)

Nu ska jag slö surfa lite till =)

 
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback