Fullt upp

Publicerat: 2012-05-05 | 17:47:05
Har verkligen haft fullt upp de senaste dagarna. Ridit, övningskört, pluggat och vart med kompisar. IGår var jag bl.a. på Maskinen på Liseberg med ett par kompisar, trevligt!

Insåg precis att jag hade vunnit en bloggtävling, kul! Visar vad det är när jag får hem det! :)

Idag har jag vart o hoppat pay and jump på ett stall jättenära (ca 7min med transport). Hoppade två 80cm rundor och var nolla på båda. Jag red rätt kasst men poni var grymm <3 Var ju första gången jag var ute och hoppa sen juni också så det var kul!



Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback