Effektiv

Publicerat: 2012-05-31 | 14:47:11
Gick upp 8 trots att jag är ledig och knallade ut till stallet. Red ut 1h 30min på min lilla poni. Hon tyckte det var kul och var pigg, lite ofucuserad i början men sen så :) Gjorde iordning allt och knappade hem och nu har jag suttit här i 2,5h. Fått gjort en labbrapport o kikat på lite kläder samt ätit lunch.

Ska nog ut till stallet i eftermiddag igen med mamma då vallackerna och stona släpps ihop. Det går nog bra, brukar inte vara någon big deal. Det är ju jag som äger bossen.
Sen blir det nog övningskörning med paps samt lite sko och kläd shopping via datan innan det är dags för revenge kl 9 på 3an ;)


Här galoppera jag idag, visst ser det härligt ut? =)
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback