Degar

Publicerat: 2012-05-18 | 09:57:56
Sitter och degar vid datan nu. Ska dra med mig min bror ner och käka frukost hade jag tänkt. Poni ska gå ett pass för Mikael sen men det är inte förrän i eftermiddag. Så hinner plugga matte först (loove my liiife). Hade tänkt att åka in tll stan idag men mår inte bättre idag så får vila upp mig. Imon ska jag vara barnvakt åt mina kusiner så får se till att vara lite piggare då :)


Mitt ALLT <3
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback