Uteritt

Publicerat: 2012-03-10 | 14:40:59
Var ute på en jättetrevlig tur idag med en tjej i stallet =) Vi var ute 1h och 45 min, skönt.
På hemvägen var det dock lite dramatiskt, vi mötte en tjej vi hade mött förut fast då med två andra, hon kom i full galopp storgråtandes och bakom henne kom hennes kompisars hästar - utan ryttare. Så vi fick kasta oss av o fånga hästarna. Sen kom dom som hade åkt av efter en kort stund den ena var sjukt lerig o blödde. Stackarna.
Så våra ponnysar blev lite galna sen när vi skulle galoppera efter vi hade mött dom, men det löste sig :)


Här galopperade vi idag :) Lite längre ner på denna vägen var det vi
mötte dom små tjejerna som hade flugit av.
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback