Uteritt i mörker

Publicerat: 2012-03-05 | 21:02:08
Idag red jag och två i stallet ut i mörkret. Och för mig som är typ sveriges mest mörkrädda var det värsta bragden. Vi var ute i en timma o en kvart typ. Hon var duktig, lite obehagligt i traven o galoppen för man såg inte ett skit, och i galoppen blev hon lack för jag inte lät henne springa på så då bocka hon lite för o markera ;). Men sen galopperade dom andra igen o då trava jag för att få henne ett lugna ner sig lite eftersom man knappt såg vägen o då var hon i en lugn, avslappnad form. Energisk trav men trav :)
Mysig tur :) 
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback