Tävlat

Publicerat: 2012-03-18 | 16:01:49
Var på Bulycke idag och red en LB:1 på Pay and ride. Procenten var dålig men kom "första utanför placering" equipe räknar ju med placering oavsett bedömning. Men domaren var rätt hård.

Hon kändes iaf mycket bättre en sist jag var på GFRK o red, jag tyckte dock att hon blev lite låg och min mamma tyckte att jag red lite för hårt. Men fick beröm för bl.a. min sits av domaren, kul!. Det som jag tappa mest på var övergånarna mellan galopp till trav + att hon blev lite låg o ngn enstaka gång för öppen i formen.

Mamma fotade massa bilder, här kommer några, mer kommer sen =)
NU är det ridsport på eurosport! 





Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback