Ston...

Publicerat: 2012-03-20 | 21:47:23
Idag märktes det verkligen att man hade ett sto. Så himla sur var hon o naffsade o blängde o trotsade. Vad sur jag var på henne va. Red iaf dressyr men efter en stund släppte det och hon blev SÅÅÅ FIIIN :D Åh då var det värt trotsandet i början. Jobbade mest med trav och galopparbetet i enkelhet, bjudning, form (jag vill ha henne i en relativ hög form då hon lätt blir lite lägre), övergångar m.m. Ryggorna blev bra efter endel om och men. Den förvända galoppen satt fint idag också, min sessi <3


Haha fnyyys


Söööte


Betessläpp 2010
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: julia

åååh min fina fina dipstick <3

2012-03-21 | 18:54:03
URL: http://ulii.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback