Stall mys

Publicerat: 2012-03-03 | 19:53:13
Var hemma för en dryg timma sen igen. Flätade henne (två gånger haha, tog ut sdom först jag gjorde och gjorde om dom?) och borstade hennes ben. Sen putsade jag tränset o lädergrimman o packade allt. Det är så mysigt att bara stå o pyssla i stallet på kvällen, älskar det. Nobless tycker det är så mysigt också när man pysslar om henne så det gör ju inte saken mindre mysig haha ;).
Trodde jag skulle upp väldigt tidigt imon, men startar inte förrän halv 11 så är i stallet strax efter 8 =)


Sist vi var på GFRK
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback