Rubrik

Publicerat: 2012-03-27 | 20:21:22
Skrev inget igår, började men satt vid mammas läsplatta och den var as seg så la ner det. Igår red jag iaf dressyr, först var hon seg som jag vet inte vad sen blev hon mycket bättre. När jag kände att hon var så jobbig i traven, så seg, så galopperade jag henne i ett friskt tempo först. Sedan jobbade jag med tempoväxlingar, ryggor och skänkelvikningar för att få henne pigg och lyhörd.

Idag fick hon bara en promenad på 35min = vilodag.

Jag var hos läkaren idag, dom klippte upp en bit av min nagel och så ska jag äta antibiotika. Hoppas det blir bra, annars ska dom bedöva och klippa typ halva tumnageln, aaajjj!
Åkte tbx till stan sen och shoppade lite. En juicy tröja från Raglady, en söt blus från Tara samt lite små saker på Glitter. Bl.a. en donut, vill ha det när jag tävlar dressyr - såååå snyggt!

Nu äre VOFFELTIME =D
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback