Ridning, mat, möte

Publicerat: 2012-03-24 | 13:19:56
Var i stallet förut. Red ut på min lilla prinsessa. Annars brukar hon få en promenad dagen efter hoppträning men hon har tagit det relativt lugnt denna vecka så ville inte bara skritta. Dock var vägen dit jag red stenhård men gick ut på en äng o travade en liten stund. Poni var duktig <3

Nu sitter jag o äter lunch o väntar på att pappa snart ska komma hem. Han ska köra mig till klubben, vi skulle ha något lagmöte om kommande lagtävlingar. Egentligen skulle det vara en träning där också för oss som ska rida i laget men mamma är på spa med sina systrar så hon kan inte köra så jag ska bara gå på mötet. Men det hade nog varit lite mycket med 3 träningar i rad (tränade ju både igår och i torsdags) så det var endå lite bra att hon inte kunde. 

Ikväll ska jag nog vara med en kompis, har inte träffat henne på jättelänge så ska bli trevligt :) 
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback