Hoppträning

Publicerat: 2012-03-23 | 20:14:22
Idag var det hoppträning för Camilla hemma. Under framridningen var hon allmänt slö o lite stel o jag blev rätt arg på henne. Men sen började vi hoppa, och hoppa gjorde hon jättefint. Dock så drog hon som jag vet inte vad efter hindrena, och i början körde hon ner huvudet mellan frambenen, suck haha. Men kul tyckte både hon och jag att det var :)

Här kommer lite bilder, mamma fotade dock bara början/mitten, så i slutet var det ca 2 - 3 dm högre:

 















Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback