Födelsedag + träning

Publicerat: 2012-03-13 | 15:34:46
Igår fyllde jag som sagt år. Fick ett par Mountain Horse High Supreem stövlar, eller något sånt. Jättesnygga o sköna =) Fick även bam bam bam... CANONS SENASTE SYSTEMKAMERA :D Samt ett grymmt objektiv till =))
Nu ska det fotas :)) Fick även ett snyggt armband från märket dag och natt samt ett presentkort på Raglady av min bror.

Nu ska jag snart byta om och åka på hoppträning. Kameran åker med, dock kan ni nog inte ha så höga förväntningar på korten, första gången mamma tar med kameran + i manege. Men hoppas det blir några bra :) Tänkte även inviga mina stövlar :)

Kommer några tidsinställda under kvällen!
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback