Dagens träning

Publicerat: 2012-03-08 | 18:40:06
Idag red jag för Mikael, i paddocken hemma :D Han kom till oss idag, och ska fortsätta med det sålänge det är bra väder, underbart :)

Passet började inte alls bra, hon var slö som en liten gris typ. Sen blev hon mycket bättre iaf, är inte helt 100 nöjd med henne men vissa moment satte hon riktigt bra, de förvända vänster fattningarna var dock väldigt svårt sa hon. Annars övade vi på förvänd galopp, skänkelvikningar, bakdelsvändningar och ryggor som huvudpunkt.

Men de sista galopperna är jag väldigt nöjd med och slutet i traven, min fina tös <3
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback