Dagen

Publicerat: 2012-03-09 | 19:07:08
Började med att åka till vårdcentralen imorse, jag hade en inflamation i nagelbandet på tummen så den gjorde fruktansvärt ont. Och var/är fortfarande sjukt svullen. Där var dom sega som vanligt, kom in till destriktssköterskan på 5 minuter, vid 9 och hon ville att en läkare skulle kolla på den då den var för svullen. Vid halv 11 fick jag komma in till en läkare som spräckte min svullnad - AAAJ !

Åkte direkt till skolan o då var det lunch, åt taimat med med kompis, MUMS! Hade mattelektion sen var det slut på skoldagen.

Åkte sedan ut till stallet. Först vräkte regnet ner så jag var sådär pepp på att rida. Men mockade o grejade lite, tog in och gjorde iordning henne och då slutade det regna. Så red ett dressyrpass i paddocken, och min ponny var SUPERDUPER FIN <3 Åh vad glad jag är när allt funkar, underbart. Om man ska klaga på ngt så var det väl bjudningen ibland men överlag var det också jättebra :)

Nu har jag ätit lövbiff o potatiskroketter, ska ägna kvällen åt datan/bloggen/tvn. Har dock ap ont i magen så får se hur aktiv jag orkar vara.
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback