Typiskt

Publicerat: 2012-06-03 | 15:13:43
Sitter och kollar på online resultat från gymkhanan i Norge som min stallägare är med o rider! Just nu rider dom A-final men dom låg delad etta med Danmark ett tag men nu har de missat några grenar och ligger 2a. Hoppas såklart att dom tar hem det men 2a är inte dåligt heller =D


Random gymkhana bild på Kristin o Andy 2009. Tror Andy är med i
Norge, dock med annan ryttare.
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: Ebba

Hej! Jag har skaffat en ny design nu. Skulle vara kul om du ville kika in. :)

2012-06-03 | 19:33:50
URL: http://northons.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback