Tävlat

Publicerat: 2012-06-06 | 18:36:43
Var på Frillesås Rid och Körklubb idag och red en lokal LB:1.

På framridningen (som var i manege) var hon döfin. Helt sjukt, var så härligt att rida henne då va. Men sen när vi gick ut och skulle rida var det mycket att kolla på så hon kändes väldigt stel och tittig. Så det kändes som jag red jättehårt tyvärr (fick dock ingen kommentar på det). Genomförde iallafall programet på 62,414% vilket ledde till första utanför placering (surt). Hade hon vart lika fin som på framridningen hade det säkert blivit placering. Gick sen in i manegen och  travade ett varv och då var hon döfin igen, knas ponny!

Här kommer lite fina bilder min kära mor tog:















Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback