Smoothie

Publicerat: 2012-06-20 | 11:29:08
Gårdagen blrjade med trafikskolan, som jag kom försent till - döpinsamt! Imon får jag ta bussen innan så jag är där i tid, dock blir jag 30min tidig då, suck.
Åkte direkt till stallet då och tömkörde henne 30min innan tandläkaren undersökte. Hon kolla endast Nobless knappt 5 minuter o raspade liiiite, hon hade SUPERFINA tänder :D Efter det gick jag ut och promenerade Nobless 30min.
Hemma pluggade jag på körkortsteori, drack smoothie och såg på fotboll.

Idag vaknade jag och Molly kvart över 10. Så nu har jag vart ute med henne och äter min frukost, hallonsmoothie och rostmackor :D
Planen idag är att plugga körkortsteori, mysa lite med hunden och städa lite hemma. Ikväll är det hoppträning i kungsbacka, då ska jag banne mig RIDA :)
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback