Regn

Publicerat: 2012-06-07 | 18:24:09
Idag började jag dagen med att försova mig. Sedan övningskörde jag till skolan. Vi var i slottskogen i ösregn och hade lekar med de små ettorna haha ;) Mitt lag var rätt så bra och vi vann mer än vi förlorade :)

Åkte direkt till stallet och gjorde iordning alla saker. Gick ut o hämta min bruna gråa ponny som såg helt förfärlig ut. Blötlera över hela henne, blev duschen för hennes del!
Eftersom hon då var dyblöt kunde jag ju inte rida med sadel. Red en barbacka tur på en timma med fleecetäcke (ville ju inte bli blöt själv haha). Hon var pigg och fin, galoppfattningarna var awesoooome :D
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback