Överdomare

Publicerat: 2012-06-09 | 13:54:33
När jag är på tävling brukar jag aldrig se överdomaren nere på framridningen osv. Men när jag var på Frillesås i onsdags så gick överdomaren runt på framridningen. Hon kom fram och ville mäta mitt spö, enligt henne var det "helt perfekt".  Jag tycker iallafall det var bra. Överdomaren skall vara på plats. Regler skall hållas. Rätt ska vara rätt!
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: Anonym

Ge dig

2012-06-09 | 21:27:28
Postat av: FIA - TEAM EQUIPE

Vi har tävlingar i helgen, och idag stod faktiskt överdomaren inne på läktaren vid framhoppningen och tittade... Jag tror faktiskt att det är på framhoppningen som det händer flest saker som inte är okej (även om jag fick springa och hämta överdomaren ut till tävlingsbanan idag...) så det är bra att de står där! :-D



// FIA - TEAM EQUIPE

www.teamequipe.blogg.se

2012-06-09 | 23:27:51
URL: http://teamequipe.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback