Läkaren - check

Publicerat: 2012-06-12 | 11:19:00
Nu är jag mätt igen, efter drygt 20,5h fick jag äntligen äta. Vadå att jag hets åt?

Var ju hos läkaren förut och kan säga att det var bland det jobbigaste jag gjort i hela mitt liv. AJJ vad ont det gjorde, höll på att bryta ihop flera gånger - blä! Dock var det en snäll läkare som hade hand om mig så då vart man lite lugnare iaf! Och så var min mamma med så hon sa till mig att andas hela tiden då jag glömde det för jag hade sååå ont haha. Men men, provsvaren kommer nog i veckan till min läkare så hoppas han hittar ngt fel på mig och att det går lätt att åtgärda!

Ikväll blir det troligtvis hoppträning för min hopptränare. Var drygt en månad sen så min plutt lär vara sjukt taggad!
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: FIA- TEAM EQUIPE

Shit, inte ätit på 20,5 timme!?? Jag skulle typ dött, haha... Har du opererat dig, eller varför fick du inte äta? :-(



// FIA- TEAM EQUIPE

www.teamequipe.blogg.se

2012-06-12 | 21:02:47
URL: http://teamequipe.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback