kaaaos

Publicerat: 2012-06-10 | 15:41:20
Idag var jag ju på årekärr och red dressyr i ösregnet. Det var flygande start vilket jag inte gjort innan men det gick bra.Det gick relativt bra till mellanantraven då det blev galopp. Under mellanskritten sprang(!) en funktionär och de kommande momenten vart hon spänd och i mellangaloppen bytte hon galopp haha -.- Så ritten hade sjukt mkt missar som drog ner på procenten. men bortsätt från missarna fick jag bara 6or och 7or och de klassiska kommentarerna som jag alltid får att jag rider mjukt, har en bra sits och en trevlig ponny.
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback