Härligt

Publicerat: 2012-06-05 | 09:28:13
Alla inlämmningar är klara, betygen sätts idag och jag är ledig. Göttkött! Idag ska bara poni ridas samt att jag ska på en student.
Idag står dressyr på schemat. Skulle gjort det igår men vips så var det gymkhana träning hemma så joinade. Det blev ett pass på totalt 2h (med fram och avskrittning + framridning och avjoggning). Har ju inte tränat gymkhana på min tös på två år men hon var verkligen kingen :D Hon var sååå duktig. Tog ju mest alla grenar i trav/skritt bara för att få henne att lyssna när jag tog sandflaskor, hippoburkar och flaggor osv. Fick även upp skräpet, det har jag aldrig lyckats med så är allt lite stolt :D


Sist jag körde gymkhana 2010, taggad poni :D 
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback