Gårdagen

Publicerat: 2012-06-18 | 10:02:40
Ställde klockan och var i stallet redan kvart i 9. Gjorde iordning min lilla plutt och gick ut och tömkörde henne 30min på traktorvägen. Det var ju ett tag sen sist (typ 2 månader sen) jag tömkörde men jag tyckte hon skött esig super. Hon lyssnade super på röstkommandona halt, skritt och trav. Var ganska mjuk och avslappnad (särskillt i skritten) :)


Bild när jag skrittade av henne igår.

Sen åkte jag upp till min hemmaklubb där det var gymkhanatävlingar. Sprang funktionär i ett av heaten vilket gick bra, sen spenderade jag dagen med att tjöta och ta kort!

 

Kvällen spenderades först med att kolla på Global Champions Tour där Roffe kom tvåa, Gerco vann och Edwina kom trea, spännande.
Jag avslutade med att komma in i filmen "i dina skor" så sjukt bra!
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: Sofie Jörgensen

Nu har jag frågestund på min blogg, fråga vad du vill! http://sofiejorgensen.blogg.se

2012-06-18 | 11:52:44
URL: http://sofiejorgensen.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback