Fullt upp

Publicerat: 2012-06-24 | 12:47:33
Har verkligen haft fullt upp de senaste dagarna.

Onsdags: Hoppträning + massa teoriplugg.
Torsdags: Var jag först på körskolan och hade dubbla teoripass. Sedan åkte jag direkt till stallet och red ut på Nobless. Vid 6 åkte jag in till stan och shoppade lite och åt med en kompis. Sen gick vi upp till Götaplatsen och såg på Loreen på MTV grejen.
Fredag: Red Nobless tidigt på morgonen och åkte sedan upp till landet och firade midsommar.
Lördag: Kom hem från landet. Red ut på Nobless. Var på middag hos en kompis som fyllde år och sen vart det utgång, var hemma vid halv 3 imorse så vart inte överdrivet sent men det var trevligt.
Idag: Har jag ridit ett dressyrpass på Nobless, bilder kommer. Sedan skulle jag ner till kba och shoppa men bangade det. Om några timmar ska jag hem till min faster.
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback