Fotboll och hunger

Publicerat: 2012-06-11 | 21:58:11
Sitter som 99 av sveriges befolkning och ser på fotboll. Nu får Zlatan göra möda för sin sjukt orimliga lön!
Just nu är jag vrålhungrig. Åt senast kl 2 och får inte äta  förrän lunch imon. Ska till läkaren imon och får inte äta innan det. Brukar aldrig vara rädd inför läkarbesök men det är jag fakitkst inför imon. Skitr'dd om jag ska vara ärlig. Det låter inte så kul det jag fick hem som instruktioner. Aja hoppas bara dom hittar vad felet är på mig!

EDIT: Nu är Zlatan värd lite cash! 
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback