Dagens ridpass

Publicerat: 2012-06-18 | 18:42:46
Idag tränade jag för Mikael eftersom det är midsommar på fredag. Vi jobbade endel med övergånger och tempoväxlingar och shit vad fin hon vart för mina hjälper, bara man snuddar vid henne så tog hon allt galant. Som en riktig Grand Prix häst. Gjorde även lite skäneklvikningar och ökningar i trav och galopp och hon blir bara bättre och bättre min lilla snutti <3

Imorgon kommer tandläkaren och undersöker henne, så vet inte om jag kan rida henne imon beror på vad hon gör. Jag ska till körskolan innan så tror inte jag hinner rida henne innan, iof är det totalt 8 hästar i stallet som skall undersökas så jag kanske hinner ett snabbt dressyrpass barbacka om jag är effektiv. Annars blir det en promenad med henne. Tänkte även se om jag kan fota henne imon när hon undersöks av tandläkaren fixar henne.
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback