Dagen

Publicerat: 2012-06-08 | 21:50:36
Började dagen med att åka till vårdcentralen och ta andra sprutan av gardacil. Åkte till skolan och hade kemi och fysik fram till halv 3. Vi hade semenarie på eftermiddagen, rätt mysigt faktiskt haha.

Åkte direkt till stallet. Gjorde iordning allt och tog in poni. Precis när jag hade tagit in Nobless började det ÖSREGNA. Red dressyr och det regnade konstant, kul. Hon var lite spänd men blev bättre och bättre. Jobbade lite med förvänd galopp på mittvolten vilket gick bra.

Nu på kvällen har jag och min lilla hund haft mys framför extrema pudlar och simpsons haha. Massa godis, en laptop och en mysig filt. Heeelt ok. För en liten stund sen kom min bror hem från sin match, mina föräldrar är på opera ikväll.

Har suttit och läst massa bloggar, kollat utbildningar efter gymnasiet, letat balklänningar (är i god tid) m.m. Har bestämt mig vad jag vill jobba med efter gymnasiet, ska kolla med skolans SYV vad som krävs till dom utibldningarna m.m.

Imorgon skall poni ridas ut. Ska nog dra upp till hemmaklubben som har storhäst meeting. Dock har det ju ösregnat så gräsbanan är nog inte så fin. Får se hur vädret är imon. Ska nog oxå in till stan och fika med wen kompis.

Kram!
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback