Värdelös uppdatering, och sämre lär det bli

Publicerat: 2012-07-01 | 20:31:35
Vart extrem dålig uppdatering. Under måndagen låg jag först hemma i regnet och plluggade körteori. Sedan var jag inne i stan o shoppa lite. Red barbacka på kvällen.
TIsdagen var jag först på körskolan sedan var jag i stallet och red ut. Direkt när jag kom från stallet bakade jag en tårta. På kvällen kom mormor och morfar och forade min mamma som fyllde år.
Onsdag var det körskola först. Sedan var det dressyr med ponin. Kvällen bjöd på övningskörning med min pappa.
Torsdag var det körskolan igen och efter det dressyrlektion för Mikael. Övningskörning på kvällen.
Fredag blev en längre uteritt med poni. Mys med mamma på kvällen.
Lördag vart det tidig uppgång och ridning i paddocken. Sedan var det till landet och massa grannar kom upp.
Idag så vaknade jag på landet. Åkte hem vid 2 och vid 5 åkte jag till stallet och red ut. Nu ska jag se på em matchen.

Imorgon börjar jag jobba = heltid = dålig fritid. De kommande två veckorna har jag även körlektioner måndag, onsdag och torsdag efter jobbet. Och så har jag min ponny att motionera, dock hjälper min mamma mig några dagar. Nu är de tinte långt till falsterbo heller, taggtaggtagg.

CIAO sålänge... =)
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback