Glad poooni

Publicerat: 2012-07-02 | 19:41:29
Var ute för en liten stund sen och släppte ut Nobless i stora beteshagen med de andra hästarna (hon har gått på magert bete med en annan häst nu i några veckor). Blev kaoos haha våran hund var ju med och stallägarnas hund och en annan tjej i stallets hund när vi släppte Nobless. När de andra hästarna hade sett Nobless och börjat springa runt så sprang stallägarnas hund efter alla hästar, mamma och stallägaren sprang runt i hagen med hästarna och försökte få tag i Lego (hunden). Då tappade jag Molly och Smulan (den andra hunden) och de flög in i hagen. Men allt löste sig tillslut.

Mamma har ridit Nobless på förmiddagen medan jag jobbade, och hon gick som Briar tydligen =)

Söte poni =)
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback