Dressyr cr 5/7

Publicerat: 2012-07-07 | 18:41:51
I tordags åkte vi ner till Kungsbacka och red en LB:1.
Hade ju endast ridit 5 minuter på remonten dagen innan så visste inte hur hon skulle fungera på den. Men hon gick väldigt stadigt osv. på den. På framridningen var hon döpigg, inte ofta det händer, hon vart inte helt 100 igenomriden i högervarv men eftersom det var varmt och jag inte ville att hon skulle tappa bjudningen lät jag det vara...
På banan tappade hon endå lite bjudning men fick bara massa positiva kommentarer om tempot. Hon var mjuk och trevligt och det var inga större missar. Red på 62,4% vilket jag tyckte var bra och rättvist bedömt för den ritten. Här kommer lite bilder mamma fotade.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback