Busted

Publicerat: 2012-07-08 | 17:15:16
Idag red jag ut till lösdriften. Det är en grusväg där jag brukar rida fram och tillbaka och öva diverse saker på. Men idag hade dom klippt alla ängar bredvid, och jag kunde inte låta bli så jag red nog en halvtimma minst på den ängen (på kanten då) och Nobless tyckte det var härligt att galoppera där.
Det var dock en tjej som såg mig och efter jag hade ridit klart så sa hon till mig att jag inte fick rida där hehe ;) Men tyckte hon var snäll som sa till mig när jag var klar och hade gått av ängen =)


Idag var ängen klippt, grön och slät :D
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback