Valet och kvalet

Publicerat: 2012-01-06 | 17:42:57
Sitter och funderar på om jag ska beställa hem ett Anna Scarpati schabrak till tävling, jag har redan bestämt att ett sånt ska invisteras i på horse show... men om det är så att det färgkombinationen jag vill ha finns där får jag ju beställa då och då får jag vänta massa veckor till. Beställer jag nu kommer nog det lagom till säsongen. Har även en till färgkombination som skulle vara dösnyggt, dock känns det sådär att beställa hem två schabrak =1500 + frakt när jag brände ungefär det förra veckan på två schabrak + att det snart är horse show...

Har ju ett vitt o ett blått därifrån, och de är de bästa schabraken helt klart!

Mina AS schabrak:





Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: Hanneh

Det är väldigt mycket pengar, jag hade nog väntat och isf köpt det på GBG horseshow :) Men jag fatta inte riktigt grejen att lägga 1500:- på ett schabrak? :) Är de inte ite dyrt...?

2012-01-08 | 17:46:02
URL: http://coronaonslow.blogspot.com

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback