Uteritt

Publicerat: 2012-01-14 | 16:16:37
Planen var att rida dressyr idag men paddocken var frusen och en tjej i stallet frågade om jag ville rida ut så det gjorde vi :) Mestadels skritt, lite trav (frusen mark). Det var en trevlig tur och Nobless skötte sig bra =) 

Mamma fotade lite innan vi red ut (jag hade dock solen i ögonen, därför kollar jag ej in i kameran):
















Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: Stina

Gud vilka fina bilder malin :)

2012-01-17 | 20:06:25
URL: http://mybloggilogg.devote.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback