Tur i oturen

Publicerat: 2012-01-21 | 16:21:08
Skulle ju egentligen "tävlat" imon på GFRK, seriedressyren. Men folk var som galna djur och anmäla sig så det blev fullt på nolltid. Så bokade in en träning imon för Mikael men eftersom det är hur mkt snö som helst och mamma inte vill köra transport på allebyvägen då (förståligt) så skippar vi den. Jag sparade då alltså anmälningsavgifterna till GFRK haha ;) Alltid något.

Och ni kan räkna med en feeeet bildbomb imon - ridning i snön står på schemat på en antagligen galen ponny :D


Första snön förra året (november 2010)
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback