Träning

Publicerat: 2012-01-12 | 17:50:46
Idag var det träning:) Det gick faktiskt ganska bra. Har ju inte vart där sen september så trodde hon skulle vara spänd och lite sånt men det var hon inte. Dock var det en som provred en annan häst och flög runt där, då vart hon lite spänd o stissig, men verkligen inget överdrivet.
Vi checka mest av läget, lite skänkelvikningar bara sen vart det grunder mest på fyrkanten. Men det gick som sagt bra! =)


<3
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback