Swarovskiponnyn

Publicerat: 2012-01-04 | 10:11:55
Varför jag heter Swarovskiponnyn är för att jag älskar Swarovskipannband och äger själv 4st äkta.
Det jag tycker är tråkigt är att det är så sjukt många som har det.
Mina tre första hade jag små stenar på, men mitt fjärde slog jag till med stora stenar. De med stora stenar var iförsig rätt värdelöst då as många stenar har lossnat. De små stenarna tycker jag sitter mycket bättre, det är färre stenar som har lossnat på de tre pannbanden tillsammans än vad som har lossnat på det med stora stenar.

Med små stenar har jag färgerna: Guld, Rött och Blått
Med stora stenar har jag färgen: Silver

Jag har köpt alla pannbanden på mässor, ett på Stockholm HS, två på GBG HS (det ena av dom fick jag dock i födelsedagspresent) och ett nere på Falsterbo.


Haha...
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback