Snö, is och halka

Publicerat: 2012-01-22 | 17:36:05
När jag kom ut till stallet sa en tjej att det blev amssa styltor. Men jag testade o börja skritta i snön, funkade ett par minuter sen vart det platå skor. Fick hoppa av och gå en asfaltsslinga på ca 1h. Dock var halva vägen glas hal, så sån tur var hade Nobless broddar på sig.
Påvägen hem gick vi förbi grannstallet och mitt emot dom åkte nåra ungar pulka. Där brast det för Nobless. Hon blåste upp sig som tuuuusan. Travade på stället och var heeelt galen haha. Så ibörjan stutsade hon bara runt, men jag gjorde lite volter, halter och ryggningar och efter några minuter varvade hon ner iaf :) 

Hoppas ni inte har missat att ponnyakuten går kl 19.00 ikväll och världscupen kl 21.00. Jag kommer sitta bänkad!

Promeeenad

Haha hur ser jag ut??



Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: Julia Lundgren

Jättemysig blogg tjejen! Ska verkligen fortsätta läsa!

2012-01-29 | 13:50:21
URL: http://twissa.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback