Snabb uppdatering

Publicerat: 2012-01-24 | 20:01:46
Åkte direkt till stallet efter skolan.
Broddade snabbt på, bortade o tänkte gå ut i den snötäckta paddocken o rida. Det har vart ca 10- idag så trodde inte det skulle vara styltor. Det var det dock. Skrittade kanske 15 min på långa tyglar. Hoppade av, kratsade hovarna. Hoppade upp igen, arbetade henne i skritten i ca 10 min, duktig ponny. Hoppade av igen o kratsade hovarna sedan gick jag till "pulka backen" som lite terapi och avskrittning. Så totalt ca 50 min aktivering på ponnyskrutten idag :)
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback