Seg

Publicerat: 2012-01-01 | 18:15:10
Den 1 Januari är man banne mig lika seg varenda år.

Var ute i stallet en stund vid 1 o red dressyr i lite mer än en timma, i början kände man att hon vart lite spänd från igår men sen blev hon faktiskt riktigt fin :). Gjorde inte så mycket då hon inte är helt 100 igång än, går just nu bara på 20 meters volter med henne, serpentiner, skänkelvikningar samt ryggor. Så det tränade jag på lite, fast inte ryggorna det hade jag ingen lust o göra.
Förhoppningsvis ska jag åka o träna för min grymma tränare igen nu i veckan.  Har ju inte tränat sen september sen hon blev skadad o jag har satt igång henne sen oktober, så jag har tagit en jättelång och lugn igångsättning - för säkerhetsskull. Mamma ska iaf. ringa min tränare imon :) 

Idag beställer jag förhoppningsvis ett plagg inom ridningen... hmmm vad kan detta vara haha?! Avslöjar när det är bestämt.
Borde ta tag i alla licenser som ska beställas och börja anmäla mig till lite tävlingar nu. Kanske beställer licenserna ikväll med, annars blir det i veckan. Så himla sega kostnader, som om det inte kostar tillräckligt att ha häst. Jag bidrar nog med hästlicensen tänkte jag så blir mina föräldrar glada :)


Uppvärmning i September(?)
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback