Rött

Publicerat: 2012-01-13 | 19:59:54
Något jag tycker är oerhört snyggt är rött. Om jag inte hade satsat på dressyren nu iår hade det blivit en röd kavaj i min samling istället för en svart. Rött passar de allra flesta hästfärger, lätt att kombinera tex. med marinblått. Finns massor med röda saker, och det är inte jättevanligt.

HISS HISS HISS på röda saker


Muuums


Rött :D
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: Annelie

Snyggt!

2012-01-13 | 21:58:26
URL: http://allroundryttarinnan.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback