Promenad

Publicerat: 2012-01-13 | 18:47:05
Poni fick sig en promenad idag på runt 50min. Har vart i paddock/manege nu 3 dagar på raden ;oo så ut skulle hon. Och eftersom det har varit kallt så var marken hård, så tog mig en promenad. Det gick bra, förutom vid ett ställe, då passera vi först några byggarbetare som hamrar och lät, hon blir lite stirrig och helt plötsligt kom två crossar. Där rann bägaren över, hon blåste upp sig, snurra runt, hoppa på stället m.m. Sån tur var stanna crossarna och jag kunde gå förbi, med en häst som travar på stället. Sjukt glad att jag hade träns på henne där. Har alltid det när jag går på "vägar" för att få lite mer kontroll om ngt sånt här skulle hända. En sån liten sak som kan rädda så mycket!
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback